بزرگ کردن سینه و لیفت سینه با طب سوزنی یکی از اصلی‌ترین خدمات ارائه شده توسط کلینیک طب سوزنی سلامت هما می‌باشد که با استقبال بی‌نظیری از سوی مراجعه کنندگان مواجه شده است و خوشبختانه رضایت صد درصدی مراجعه کنندگان را در پی داشته است.

بزرگ کردن سینه

نارضایتی از فرم و سایز سینه و باسن ، یکی از مشکلاتی است که برخی خانم ها با آن مواجه هستند. کوچک بودن سینه می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که شایع ترین علت آن کوچک بودن مادرزادی سینه و باسن می باشد. علت های مختلف دیگری نیز مانند لاغری و کاهش وزن ، پایان دوران شیردهی ، استفاده از سینه بند های نامناسب و غیر استاندارد و .. می توانند باعث بد فرم شدن سینه در خانم ها باشند.

پیشنهاد ما به شما استفاده از روش طب سوزنی برای بزرگ کردن سینه می‌باشد زیرا بدون هیچگونه عوارض، درد و خونریزی با نتیجه صد درصدی می‌تواند شما را به اندام ایده‌آل خود برساند. بزرگ کردن سینه با طب سوزنی علاوه بر استفاده از روش سنتی و کاملا بدون عوارض، بدون نیاز به هیچگونه مراحل درمانی سخت و پیچیده، به دور از هیچگونه تحمل درد و خونریزی می‌تواند موجب زیبایی اندام شما شده و به صورت کاملا دائمی و ماندگار سایز سینه خود را افزایش دهید.

آیا راه حل مناسب و بی خطری برای بزرگ کردن سینه وجود دارد؟

اکثر مردم خواهان کشف این معما هستند. آنها حقیقتا به این عضو برای سلامت و زیبایی بیشتر اهمیت می دهد. آیا وقت آن نیست که شما خودتان آنرا تجربه کنید؟حال پاسخ چیست وشما چگونه می توانید این ماده نامرئی را به دست آورید؟ ممکن است شگفت زده شوید اگر بدانید که پاسخ طب سوزنی است.

این تکنیک قدرتمند می تواند به شما در نشاط درونی و حتی افزایش اندازه سینه کمک نماید. مهم ترین مزیتی که طب سوزنی دارد نداشتن هیچ گونه عوارض جانبی است. حالا شما یک روش مناسب برای بزرگ کردن سینه ها یافته اید، و با دانستن اینکه این روش چه مزایای فوق العاده ای برای شما دارد شگفت زده خواهید شد.

طب سوزنی و بزرگ کردن سینه ها و فرم دادن سینه

زنان دیوانه وار بدنبال داشتن اندامی بی نقص هستند. لاغر بودن و داشتن سینه هایی بزرگ یکی از آرزوهای آنهاست. شاید شما آنقدر خوش شانس باشید که این خصوصیات را دارا باشید. با این حال شاید شما جزء آن دسته از زنانی هستید که در این مورد احساس کمبود دارید و احساس می کنید می خواهیدسینه های بزرگ و اندامی خوش فرم داشته باشید.

رایج ترین قسمت از بدن زنان که آن را تغییر می دهند، اندازه سینه هایشان است.گاهی این کار حتی از کاهش دادن وزن نیز آسانتر است. با این حال برای افزایش اندازه سینه گزینه های مختلف اما خطرناکی وجود دارد.

جراحی سینه متداول ترین جراحی زیبایی است که در کشور انجام می گیرد. این امر باعث افزایش احتمال بروز عوارض جانبی می شود. تحقیقات FDA نشان می دهد که تنها ده درصد از این جراحی ها بدون مشکل انجام می شوند و بیش از ۱۹۰۰۰۰ شکایت در ارتباط با عمل ایمپلنت سینه به ثبت رسیده است.

برخی از شکایات مربوط به تغییر شکل دیواره قفسه سینه ، از صدمه دیدن بافت پستان، گرانولوم، ترشح شیر ناهنگام از سینه، سندرم شوک سمی، نکروز (بافت های مرده)، افتادگی سینه ها و حتی مرگ است. واقعا تعجب آور است اما این تنها تعداد معدودی از شکایات است. تحقیقات FDA همچنین نشان می دهد که شما به دلیل عوارض ایمپلنت پستان به کرات نیاز به جراحی های دوباره خواهید داشت.

طب سوزنی و تاثیر آن در بهبودی حالت وفرم سینه ها

طب سوزنی زیبایی می تواند برای بالا بردن سینه و افزایش شکاف بین سینه ها به طور طبیعی مورد استفاده قرار بگیرد.بوسیله ی کار کردن با انرژی طبیعی بدن، بهبود ثبات سینه و ظاهر سینه امکان پذیر می شود و فاصله ی بین پستانها ها برجسته می شود.

طب سوزنی در چین سالها مورد استفاده قرار گرفته و در واقع به تنظیم هورمون های بدن، بهبود سلامت و بافت پستان کمک می کند. شما همچنین می توانید سایز سینه را تا ۳۰% افزایش دهید.

این درمان ها تنها قسمت بالایی سینه را تغییر می دهد، به آن ظاهری توپر و گرد به سینه ها می دهد. درمان ها تجمعی هستند بعد از چند هفته یک تغییر تدریجی اتفاق می افتد. دوره های درمانی بزرگ کردن سینه و بالا بردن سینه ی لوتوس سفید همچنین می تواند بسیاری از مشکلات سینه را برطرف کند. از جمله سینه های دردناک،ورم سینه،انحراف نوک سینه،تولید ناکافی شیر وسینه های افتاده.

بعد از ۶ دوره درمان یک تغییر قابل توجه و محسوس در ظاهر سینه ها دیده می شود. سینه ها سفت تر و در قسمت بالایی گردتر هستند، بالا رفته و دیگر به آن مقدار افتاده نیستند. ماهیچه های بالای سینه قوی تر شده که این ظاهری بالارفته به سینه ها می دهد.

بزرگ کردن سینه بدون جراحی، بزرگ کردن پستان

تقویت و بزرگ کردن سینه

اگر به دنبال یک درمان ۱۰۰٪ طبیعی و بدون جای جراحی برای تقویت سینه های خود هستید، طب سوزنی زیبایی چیزی است که به دنبال آن می گردید. بدون تیغ، جای زخم و بدون درد.

نتایج و تاثیرات بزرگ کردن سینه ها با طب سوزنی

  • بالا کشیدن سینه و افزایش ثبات و استواری سینه ها
  • افزایش شکاف بین دو سینه
  • متعادل کردن هورمون ها – بویژه پس از زایمان و شیردهی
  • رشد و نمو ناچیز سینه ها در اواخر نوجوانی
  • همچنین درمان مشکلات سینه

طب سوزنی هزاران سال وجود داشته و شما میدانید که اثرات مثبت آن بر روی سلامت و تندرستی روزانه شگفت انگیز است. تنها به این فکر کنید که کل بدن شماجه احساسی خواهد داشت علاوه بر اینکه سینه هایتان خوب به نظر خواهد رسید. درمان ها تجمعی هستند و در طی چند هفته از درمان یک تغییر تدریجی صورت می گیرد نه در آن حد نمایشی که در یک عمل مصنوعی میبینیم.

تقویت و بزرگ کردن سینه توسط طب سوزنی

طب سوزنی برای اصلاح کوچکی و افتادگی سینه ها و همچنین برای درمان دیگر مشکلات زیبایی سینه ها در چین و دیگر نواحی آسیا از ۳۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفته است.

این روش ابتدا بین افراد مشهور بوده است و به دلیل اینکه طبیعی، مؤثر و بدون عوارض جانبی است امروزه در بین گروه های مختلف خانمها رایج شده است.

رشد طبیعی پستانها به چه عواملی بستگی دارد

برطبق طب چینی، رشد طبیعی سینه عمدتاً به عملکرد طبیعی کلیه، طحال و کبد بستگی دارد که ممکن است با هورمون های جنسی، تغذیه و جنبه های روانی دیدگاه های زیستی هم مرتبط باشد.

عوامل بوجود آورنده ی کوچکی سینه، افتادگی سینه و یا انحراف نوک سینه ها می تواند با اختلالات یا ناهماهنگی این اندام ها مرتبط باشد.سایر اندام ها مثل قلب و ریه ها هم می توانند به طور غیر مستقیم سینه ها را تحت تاثیر قرار دهند. بنابراین بزرگ کردن سینه به روش طب سوزنی تنها یک مسئله ی موضعی سینه نیست؛ ما هر بیمار را به طور فردی آنالیز کرده و تعیین می کنیم که عوامل درونی چیست. به دنبال آن طرح دوره ی درمان شکل میگیرد. اصلاح سینه ها از ” داخل” شروع می شود و ممکن است از طریق مکانیسم های زیر به دست آید:

  • تقویت سیستم گردش خون و لنفاوی به صورت موضعی
  • تحریک کردن رشد بافت سینه
  • تقویت کردن رباط ها و خاصیت الاستیکی پوست
  • بازگرداندن تعادل احساسی و هورمون های جنسی
  • بهبود تغذیه و سلامت زنان

آیا شما داوطلب بزرگ کردن سینه با طب سوزنی هستید؟

برخلاف جراحی ایمپلنت سینه که ممکن است باعث عوارض ( مثل عفونت، خونریزی، واکنش های ایمنی بدن، زخم، انقباض کپسول، جراحت و پارگی و حذف جایگزینی) شود، طب سوزنی بزرگی سینه، طبیعی و بدون درد است و هیچ زخم و شکافی ندارد.

داوطلبین طب سوزنی تقویت سینه ممکن است شامل خانمهایی باشند (از ۱۶ تا ۵۵ ساله) که می خواهند یک روش بدون جراحی برای اصلاح ظاهر سینه انتخاب کنند که به صورت زیر می باشد:

  • سینه های کوچک
  • سینه های نامتقارن
  • سینه های افتاده
  • نوک سینه ی منحرف

خانمهایی که سینه های نسبتا طبیعی دارند هم ممکن است بخواهند درمان هایی برای نگهداری و یا جلوگیری از افتادگی زودرس پستان به دست آورند. به بیماران مبتلا به سرطان سینه، اختلالات انقعاد خون یا بیماری های شدید کمبود ایمنی، طب سوزنی توصیه نمی شود.

عواملی که در رشد و بزرگ کردن سینه با طب سوزنی موثر هستند:

  • افزایش گردش خون و لنف و جریان انرژی حیاتی Qi در ناحیه سینه‌ها
  • تقویت تولید بافت همبندی و نسج چربی با افزایش قابلیت ارتجاعی پوست سینه‌ها
  • بالانس هورمون های جنسی لازم همراه بازیابی تعادل روانی و تعدیل حالات هیجانی و استرسی
  • اقدام به تمرین های ورزشی و تقویت کننده موضعی و عمومی و بازیافت بهتر و بیشتر انرژی حیاتی
  • بهبود تغذیه ای

لیفت سینه

برای آگاهی از شیوه‌ی انجام خدمات بزرگ کردن سینه ، کوچک کردن سینه ، لیفت سینه می‌تونید با ما در ارتباط باشید

برای مشاوره حضوری با پزشک لطفا با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۶۰۳۶۱۰ تماس بگیرید.

8 دیدگاه ‌ها

  • سلام
    من قبلا سینه های بسیار درشت و سربالایی داشتم، بعدها بر اثر رژی سینه عام کوچک و ترک خوردن، بعد از شیردادن به فرزندم سینه هام کچتر و افتاده شدن و ظاهر خوبشونو از دست دادن. با طب سوزنی درمان میشه این مشکلا؟ یعنی بزرگتر و سربالا بشن؟؟

    • سلام بله عزیزم

  • سلام میشه لینک داخل مطلبو چک کنید.برای من مشکل داشت.ممنون

    • چشم

  • سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر
    کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه
    براتون بشه

    • از لطف و محبت شما سپاسگزارم

  • سلام
    من مجردم درنواحی سینه های معمولی خوبی داشتم بعد بیست ساله که شدم دارو چاقی خوردم و سینه‌ام درشت شد ولی چون شکم وپهلو آوردم شروع کردم به رژیم و لاغر شدم ولی سینه‌ام آب شد وافتاده وبد خیلی شل شده الان سی سالم.
    باید چکارکنم که برگرده سینه‌ام. طب سوزنی؟ لطفا راهنمایی کنید.

    • سلام دوست عزیز
      بله با طب سوزنی می تونید سینه رو لیفت کنید.
      بهتره که یک جلسه مشاوره تشریف بیارید پیش پزشک تا مشاوره بشید.
      میتونید شماره تماستون رو برامون بذارید تا باهاتون تماس بگیریم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *